maanantai 2. huhtikuuta 2012

Vähän heppailusta

Hee oon niin kiireinen oulussa niin jää vähän tää bloggaaminen! No täällä on ihanat ilimat ja muutenkin kivvaa nähä kaikkia kavereita, ollu ikävä!
Oon muuten niin koukussa tähän biisiin, tää jää soimaan niin päähän :D
 http://www.youtube.com/watch?v=J3CBpQH06yc

Niin ja löysin ihania talli kuvia kahen vuoden takkaa, oli paras paikka missä kävin oulussa, ikävä sinne, ei oo vaan sitä vuokra heppaa ennään siellä :/ Ratsastus on mun paras tapa rentoutua ja unohtaa kaikki muut asiat jos ressaa. oon ratsastanu jo seittämän vuotiaasta asti, eli 15 vuotta, aika pitkä aika:P Ja tää harrastus tullee olemaan osa mun elämää aina! Tietenkin joskus se oma heppa vielä saatava:)



 Paras paikka!
 Sain sähkärin tosta aidasta takana :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti