keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Kotona

Juu u, tulin tuossa sunnuntaina takasi laivalta, nyt oon pari päivää vaan ollu kotona ja rentoutunu :)
Laivallahan aika meni vaan työn teossa, mutta onneks Jani tuli piristään mun töitä la <3 Käytiin sitten töiden jälekeenkin vähän Europan yössä :D No mutta sanoin että tää oli mun viimenen reissu niin ei se ihan niin mennykkää. Mutta seuraava reissu on viimenen, oon niin rahan perään, no ei mutta tuosta tienaa niin hyvin niin voi ens kuun olla kokonaan lomalla! Eli ens viikon maanantaista sunnuntaihin pittäis kestää, sitten ohi! Ens kuun lopussa alotanki jo uudessa paikassa, joka on ihan täällä maissa.
Nyt pittää ostaa sit kaikkea laivalta kun saan puoleen hintaan.


 Matka mussiikkia
 Mulla oli niin hieno hytin ovi : D

 No tässä on sitä kokin muotia, ja nää on niin "istuvia" nää mun vaatteet, sitä kun on niin pieni :D
 Vähän henkilökunnantilloista kuvia, tässä elokuva sali tai huone
 Solarium, jota en ikinä käytä kun on niin vaalea iho
 Kuntosali, loppuja ehtiny kuvata, mutta rakastan meijän hierontatuolia ja poreallasta!
 Oli tylysää....
 Vähän ostoksia, ihana hajuvesi!

Jaaaaaaaaaaaaa sori nuo peilin kautta otetut kuvaat!!!!! mulla ei oo nyt sitä parempaa kameraa kun sille "tapahtui" jotain :D hankinnan alla on

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti