tiistai 6. maaliskuuta 2012

Työtä, työtä...


Tässäpä mun työpaikka.. Silja Line, joo mun pitäs nyt torstaina taas laivalle lähteä ja ei kiinnostais yhtään. Mun pitäs mennä Turun laivalle kokin hommiin, kolome yötä neliä päivää ja mua niin ahistaa jo. En tykkää ollenkaan olla siellä, tekis mieli vaan purkaa tätä ressiä kyynelillä!
No tää tullee olemaan mun viimenen keikka, jotenkin vaan pitäs kerätä energia siihen, että en vaan koko ajan ahistuis lissää. Jos joku vois menna mun puolesta olisin onnellinen. Onneks Jani tullee sinne lauvantaina vähän seuraksi ja piristään vapaa ajalla, niin jos me nyt onnistutaan saamaan liput sinne, tuntuu sekin olevan niin vaikeaa.
Ensin tää työ oli siistiä, mutta mulla se vaan lopahti, kun pittää olla erossa kaikesta tutusta.  Mulle tää työ ei vaan ollu sopiva, en oo mikkää laiva ihminen, kiva siellä on käydä, mutta että aina viikko putkeen, en kestä ennään.

 Nää kuvat on Silja Serenadelta, jossa viihdyin paaaljon paremmin



Ei se mikkään siistein hytti ollu mulla :D

No mutta nyt lähden keksimään jotain rentouttavaa, tän ressin vasta painoksi ja huomenna tallille, se auttaa, mua ainaki.

<3 Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti