tiistai 20. maaliskuuta 2012

Laivallaaa

Hei vaa! Oon täällä laivalla taas, tulin eilen ja oon sunnuntaihin asti, niin voi olla että en kovin pääse kirjottelemaan, enkä voi valitettavasti kuvia lisätä kun jätin oman läppärin kottiin, oon nyt laivan konneella joka on sairaan hidas, no mutta viime viikollahan tapahtu vaikka mitä. Anna oli mun luona viis päivää! Meillä oli hiiiiirrveeen kivvaaa! Vaikka sunnuntaina saatiinki vähän huonompia uutisia, meijän kaveri Janne oli hakattu lauvantai yöllä! Sitä oli pöllitty kaikki, jotkut idiootit ulkomaalaiset! Idiootit pittää hakata viattomia, sais niitäki vähän kouluttaaa, olivat vaan löyty takaraivoon jollaki ja potkinu päähän,  kaikki alako siitä kun Janne näppäili puhelinta ja törmäs niihin vahingossa ja pyyteli anteeksi sitten. Niin kusipäitä. No mutta lissään kuvia Annan ja mun touhailuista kun oon taas Helsingissä.
Ja nyt meen ommaan hyttiin jossa mun telkkari on rikki! aaarg ärsyttää, pittää huomenna hoitaa asia. Mutta nyt moi,  ja hauskaa viikkoa!

- Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti